سرویس مدارس تهران

چرا از سرویس مدارس استفاده می کنیم؟

در شهرهای بزرگ همچون تهران حضور دانش آموزان در مدارسی که ممکن است گاهی با آنها فاصله مکانی زیادی داشته باشد، تبدیل به یک دغدغه و نگرانی برای خانواده ها شده، متاسفانه با برخی از اتفاقاتی که در روزمرگی این کلانشهر اتفاق می‌افتد و در برخی از موارد شاهد اتفاقات تلخ چه از لحاظ امنیتی و چه از لحاظ ایمنی برای دانش‌آموزان هستیم، به همین دلیل شرکت پیشرو راه آسایش بر آن شد که راهی مطمئن و بدون دغدغه را برای رساندن دانش آموزان به محل تحصیل پیش روی شما قرار داده و به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید تا بهترین شرایط سرویس مدارس را با هم مرور کنیم و با خدمات ما بهتر آشنا شوید.

سرویس مدرسه

سرویس مدرسه مدارس تهران

خدمات سرویس مدارس چه شرایطی را در بر دارد؟

برای انجام اکثر اموری که خدمات و امکاناتی را ارئه می دهند پروتوکل های مشخصی موجود است که کیفیت خدمات را تضمین می کند، سرویس های مدارس هم از این رویه خارج نیستند و شرایط متفاوتی برای کیقیت هرچه تمام تر ارائه می دهند، برخی از شرایطی که در شرکت پیشرو راه آسایش به صورت دقیق بررسی و رعایت می گردد را بررسی خواهیم کرد:

ارائه حمل و نقل به مدرسه و از مدرسه به منازل دانش آموزانی که نیاز به سرویس مدارس دارند.

 

 برای برخی از دانش آموزان طی کردن مسیر منزل تا مدرسه می تواند کاری دشوار باشد،  سرویس مدارس این کمک را می کند تا نیازی به پیاده روی یا حتی استفاده از سرویسهای  حمل و نقل عمومی احساس نکنید و به راحتی دانش آموز خود را به مدرسه بفرستید

اولویت ایمنی در حفظ تجهیزات و وسایل حمل و نقل با کیفیت؛

 

طی کردن مسیر مدرسه تا منزل در شهر بزرگی مانند تهران می تواند مخاطراتی را به همراه داشته باشد، سرویس مدارس با تجهیزات و امکانات حمل و نقل با کیفیت این مخاطرات را به حداقل خود می رساند و آسایش و آرامش فکری را برای خانواده ها فراهم خواهد آورد.

انتظار دانش آموزان در حین استفاده از سرویس مدرسه به شیوه ای که ایمن و منظم عمل کند

 

مدارس چه صبحگاه باشد و چه در شیفت بعد از ظهر برگزار شود نظم خاصی را دنبال می کند، دانش آموزان نیاز دارند تا در ساعتی مشخص در مدرسه حضور داشته باشند و در ساعت مشخص نیز از مدرسه به منزل بازگردند؛ داشتن یک سرویس مطمئن مدرسه این امکان را به شما می دهد تا برنامه ریزی و زمان بندی دقیقی برای حضور دانش آموزان در مدرسه و بالعکس داشته باشید و شرکت پیشرو راه آسایش با کادر مجربی از خانم ها و آقایانی که همه عدم اعتیاد و عدم سوء پیشینه را دارا هستند میتوانند ایمنی و اطمینان شما را تظمین کنند

سرویس مدرسه مدارس تهران

شرایط حمل و نقل سرویس مدارس

راهنمای والدین برای استفاده از خدمات سرویس مدرسه

 

برنامه ریزی و ارائه خدمات حمل و نقل به صورت کارآمد و اقتصادی؛

هر چند برای سرویس مدارس تعرفه ای مشخص و تایید شده وجود دارد اما ما در شرکت پیشرو راه آسایش به شما این تضمین را می‌دهیم  که با سرویس های ارائه شده و با شرایط ایمن، با کیفیت و منظم، کارآمدترین سرویس ها را آن هم با مناسب ترین و اقتصادی ترین بودجه در اختیار شما قرار دهیم.

استفاده از خدمات حمل و نقل و سرویس مدارس برای پشتیبانی از انواع فرصتهای یادگیری

 

تاکید بر این که کردیم سرویس برای انتقال دانش آموزان به مدارس انجام می شود اما  این نکته لازم به ذکر است که نه تنها برای سرویس مدارس بلکه  برای تمام کلاس هایی که دانش آموزان و دانشجویان نیاز به حضور و یادگیری دارند ما می توانیم سرویس های مناسب را در اختیار شما قرار دهیم.

پیروی از دستورالعمل ها و توصیه های دولت در ارائه خدمات حمل و نقل به دانش آموزان؛

 

ما تمام پروتکل ها و دستورالعمل‌های توصیه شده توسط نهادهای نظارتی و دولت را برای ارائه بهترین خدمات به دانش آموزان و خانواده آنها در نظر گرفته و اطمینان می دهیم رضایت خاطر شما را کسب خواهیم کرد، چه دستورات ایمنی، چه امنیتی و چه بهداشتی کاملا بررسی گردیده و در تمام خدمات به صورت اولویت دار مد نظر قرار خواهد گرفت

هم چنین تمامی ماشین های شرکت پیشرو راه آسایش ضد عفونی شده و برای مقابله با بیماری کرونا (Covid-19) آماده می باشد . تمامی کارمندان مجهز به ماسک بوده و برای این بیماری تست می شوند تا بتوانیم اعتماد شما و سلامت فرزندتان را تظمین کنیم

هم کاری مؤثر با دانش آموزان، والدین، پیمانکاران خصوصی و سایر ارگان های دولتی

 

سرویس های ارائه شده از طرف پیشرو راه آسایش فقط برای دانش آموزان و سرویس مدرسه نیست، ما می توانیم این سرویس ها را برای حمل و نقل اداری، پیمانکاران خصوصی، حمل و نقل مورد نیاز والدین و حتی ادارات دولتی در اختیار شما قرار دهیم.

سرویس دربست در ارائه خدمات حمل و نقل مدارس

گاهی اوقات این احتمال پیش می آید که دانش آموز نیاز داشته باشد به غیر از محل منزل پس از خروج از مدرسه به محل دیگری برود و یا خانواده احساس نیاز می کنند که دانش آموزان از سرویسی شخصی برخوردار باشند،  برای این موارد راه حل مناسبی وجود دارد؛ راه حل استفاده از سرویس دربستی برای انتقال دانش آموز به هر محلی که والدین نیاز بدانند و یا استفاده شخصی یک یا دو  دانش آموز با توجه به صلاحدید والدین می باشد، البته این نکته قابل ذکر و توجه خواهد بود که رساندن دانش آموز به محلی به غیر از منزل با سرویس دربست قطعا با درخواست، هماهنگی و رضایت والدین انجام خواهد شد و در تمام مراحل سرویس دهی خانواده در جریان امور قرار خواهند داشت.

ارائه خدمات مودبانه به دانش آموزان و پاسخ سریع و محترمانه به درخواست های والدین و دانش آموزان.

 

یکی از مهمترین دغدغه هایی که همواره خانواده ها با آن روبرو هستند حفظ کرامت انسانی فرزندانشان است،  استفاده از سرویس مدرسه مطمئن، ایمن و با در نظر گرفتن شرایط مطلوب، این تضمین را به شما می دهد که خدماتی مودبانه، سریع و با حفظ کامل ادب و شئونات اسلامی فرزندتان در اختیار شما قرار بگیرد.

سرویس مدرسه مدارس تهران

سرویس مدرسه در تهران

 

سفر به مدرسه در شهر بزرگی مانند تهران می تواند یک چالش باشد. سرویس های حمل و نقل عمومی معمولا گزینه خوبی هستند، اما وقتی مدارس کمی دور باشد و قادر به استفاده از سرویس های عمومی نباشید یا وقتی خانواده ها در مسیرهای نزدیک سرویس حمل و نقل عمومی زندگی نمی کنند، می تواند والدین را وادار کند که برای رساندن فرزندشان به مدارس یا مراکز آموزشی از روشهای جایگزین استفاده کنند.

در حالی که بسیاری از خدمات حمل و نقل عمومی وجود دارد، در مقایسه با روش های مستقیم  و آسان تر، ممکن است بخواهید وقت زیادی را برای استفاده از خدمات عمومی از بین ببرید ولی ممکن است برای کودکان خردسال که نمی توانند به تنهایی سفر کنند، نیاز به یک انتخاب بهینه داشته باشید.

این انتخاب بهینه باید مطمئن و با امکان بررسی باشد، شرکت پیشرو راه آسایش اولین و بزرگترین ارائه دهنده سرویس مدرسه هوشمند در شهر تهران  با کادری مجرب و متعهد برای اطمینان خاطر شما تمامی این سرویس ها را ارائه کرده و با قیمتی نازل به شما ارائه می کند.

برای درخواست سرویس مدرسه , فرم سرویس دهی ما را پر کنید تا با شما تماس بگیریم و در غیر این صورت  تلفنی یا حضوری با ما تماس حاصل کنید.

رانندگانی که قصد ثبت نام در ناوگان ما را دارند در قسمت ارسال مدارک , مدارک خود را برای ما ارسال کرده تا در صورت تایید مشغول به کار شوند